Wilt u zich inschrijven in de praktijk? Vul dan onderstaand formulier in. De assistente zal binnen enkele werkdagen contact met u opnemen om een kennismakingsgesprek in te plannen.
 Inschrijfformulier
Als u op reis gaat, kan het nodig zijn dat u gevaccineerd wordt. In de praktijk bieden we hiervoor een reisadvies op maat aan. Dit houdt in dat u de juiste vaccinaties krijgt toegediend door de assistente, aangevuld met adviezen die van belang zijn voor uw reisbestemming.
Het (landelijk geldende) tarief voor reisadvisering inclusief alle bezoeken maar exclusief apothekerskosten, bedraagt € 56,80. De meeste aanvullende verzekeringen vergoeden (een deel van) deze kosten.
Alle vaccinaties worden binnen onze praktijk gegeven, behalve de vaccinatie voor gele koorts. 
Om u goed te kunnen adviseren hebben wij informatie van u nodig, over uw bestemming, maar ook of u eerder gevaccineerd bent.
Als u onderstaand formulier zo volledig mogelijk invult, neemt de assistente binnen 4 werkdagen contact met u op.

Reisvaccinatie formulier

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt uw klacht kenbaar maken door direct contact op te nemen met de assistente of door het invullen van het klachtenformulier. Als u het klachtenformulier heeft ingevuld, zal de assistente zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. De assistente zal op korte termijn een afspraak met de betreffende huisarts of andere praktijkmedewerker voor u inplannen om uw onvrede te bespreken.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088 0229191.
Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Klachtenformulier